ი.ს.ტ - ის გამოყენება საწავლო პროცესში მუსიკის გაკვეთილი
მასწავლებელი :ნონა ხავთასი
სწავლის საფეხური:მე-5 კლასი
თემა:მუსიკა და ჩვენი ყოფა . " გასეირნება ბუნებაში"
მიზანი: მოსწავლე შეძლებს გამოიყენოს კომპეტურიული პროგრამა სხვადასხვა მოვლენის ,ყოველდღიური ცხოვრების ,ეპიზოდების ამსახველი.ჯგუფეში შექმნილი პატარა კოლაჟის,მუსიკალურად გაფორმების მიზნით.ყოფითი საგნების,ხმების
გამოყენებით შევქმნათ რიტმული კომპოზიციები და შეუსაბამოთ მუსიკალური.
აქტივობა#1- მასწავლებლის დახმარებით კომპიუტერულ პროგრამაში შეადგინეს მუსიკალურ-რიტმული,კომპოზიციები.(თემატურ გეგმაში თემის დასახელება-"სკოლის შემდეგ")
აქტივობა#2--კომპიუტერულ პროგრამაში მოისმინეს ,შემდეგ მასწავლებელთან ერთად იმღერეს მუსიკალურ-რიტმული ოსტინატოები დაშეუსაბამეს ფეხით მოსიარულეთა
ნაბიჯებს(თემატურ გეგმაში თემის დასახელება-"ფეხით და ავტომობილით")
აქტივობა#3-მუსიკალურ-რიტმული კომპოზიცია "გასეირნება ბუნებაში"
გავედით ბუნებაში,გადავიღეთ ფოტოები,ავკინძეთ კომპიუტერში,დავადეთ მუსიკა, და შევქმენით კოლაჟი "გასეირნება ბუნებაში" (თემატურ გეგმაში თემის დასახელება-"მუსიკალური გასეირნება სოფელში")
რეფლექსია
გაკვეთილზე გამოვიყენე ბავშვების პერსონალური კომპიუტერები.ჩემი დახმარებით
შეძლეს მუსიკალური კოლაჟის აკრეფა.შევასრულეთ იმპროვიზაციული სავარჯიშოები, შევქმენით მოტივისა და ინტონაციის სხვადასხვა ვარიანტები.მუსიკალური გაფორმებისთვის გამოვიყენეთ მოტივები და ფრაგმენტები მოსმენილი მუსიკალური ნაწარმოებებიდან,რისთვისაც გამოვიყენე ჩემი პერსონალური კომპიუტერი სპეციალური პროგრამით.
შეიძლებოდა მეტი მრავალფეროვნება,რომელსაც შემდგომ მუშაობისას გავითვალისწინებ.
მასწავლებელი: ნონა ხავთასი
მასწავლებელი :ნონა ხავთასი
სწავლის საფეხური:მე-5 კლასი
თემა:მუსიკა და ჩვენი ყოფა . " გასეირნება ბუნებაში"
მიზანი: მოსწავლე შეძლებს გამოიყენოს კომპეტურიული პროგრამა სხვადასხვა მოვლენის ,ყოველდღიური ცხოვრების ,ეპიზოდების ამსახველი.ჯგუფეში შექმნილი პატარა კოლაჟის,მუსიკალურად გაფორმების მიზნით.ყოფითი საგნების,ხმების
გამოყენებით შევქმნათ რიტმული კომპოზიციები და შეუსაბამოთ მუსიკალური.
აქტივობა#1- მასწავლებლის დახმარებით კომპიუტერულ პროგრამაში შეადგინეს მუსიკალურ-რიტმული,კომპოზიციები.(თემატურ გეგმაში თემის დასახელება-"სკოლის შემდეგ")
აქტივობა#2--კომპიუტერულ პროგრამაში მოისმინეს ,შემდეგ მასწავლებელთან ერთად იმღერეს მუსიკალურ-რიტმული ოსტინატოები დაშეუსაბამეს ფეხით მოსიარულეთა
ნაბიჯებს(თემატურ გეგმაში თემის დასახელება-"ფეხით და ავტომობილით")
აქტივობა#3-მუსიკალურ-რიტმული კომპოზიცია "გასეირნება ბუნებაში"
გავედით ბუნებაში,გადავიღეთ ფოტოები,ავკინძეთ კომპიუტერში,დავადეთ მუსიკა, და შევქმენით კოლაჟი "გასეირნება ბუნებაში" (თემატურ გეგმაში თემის დასახელება-"მუსიკალური გასეირნება სოფელში")
რეფლექსია
გაკვეთილზე გამოვიყენე ბავშვების პერსონალური კომპიუტერები.ჩემი დახმარებით
შეძლეს მუსიკალური კოლაჟის აკრეფა.შევასრულეთ იმპროვიზაციული სავარჯიშოები, შევქმენით მოტივისა და ინტონაციის სხვადასხვა ვარიანტები.მუსიკალური გაფორმებისთვის გამოვიყენეთ მოტივები და ფრაგმენტები მოსმენილი მუსიკალური ნაწარმოებებიდან,რისთვისაც გამოვიყენე ჩემი პერსონალური კომპიუტერი სპეციალური პროგრამით.
შეიძლებოდა მეტი მრავალფეროვნება,რომელსაც შემდგომ მუშაობისას გავითვალისწინებ.
მასწავლებელი: ნონა ხავთასი
No comments:
Post a Comment