Saturday, November 2, 2019


ისტ-ის გამოყენება  მუსიკის გაკვეთილზე
გაკვეთილის  გეგმა
სახელი და გვარი მასწავლებლის:ნონა ხავთასი
საგანი:მუსიკა
პირადი ნომერი:33001013336
სწავლის საფეხური--III კლასი
მოსწავლის რაოდენობა:-14
გაკვეთილის თემა:ლარჭი
გაკვეთილის მიზანი:მოსწავლემ უნდა შეძლოს ერთმანეთისაგან განასახვავოს ნასწავლი მუსიკალური საკრავები.როგორ აისახება მასალის სხვადასხვა ფორმა ხალხურ მუსიკაში?

#
აქტივობის აღწერა
გამოყენებული
მეთოდები
კლასის
ორგანიზების
ფორმა
სასწავლო რესურსი
დრო
1.
საორგანიზაციო საკითების მოგვარება.თემისა და მიზნის გაცნობა
პრეზენტაცია
მთელი კლასი
დაფა.ჟურნალი
2წთ
2.
მასწავლებელი სვამს კითხვებს:
1.რომელი ქართული ხალხური საკრავი იცით?
2.რატომ ვიყენებთ საკრავებს?
კითხვა-პასუხი
მთელი კლასი
კომპიუტერით ჩვენება საკრავების და რაც გაგვაჩნია რეალურად.
6წთ
3.
Pover point-ში შექმნილი მასალების ჩვენება და პრეზენტაცია
პრეზენტაცია
მთელიკლასი
კომპიუტერი,პროექტორი

15წთ
4.
ელექტრონულ ტექსტებზე მუშაობა(მასწავლებლის მიერ გაგზავნილი)
ბუკებში
მუშაობა
წყვილებში
ბუკები
10წთ
5
მასწავლებელი ასმენინებს მოსწავლეებს ნაწყვეტებს ხალხური
საკრავების მონაწილეობით და თან ხსნის
მოსმენა
მთელი კლასი
კომპიუტერი,ინტერნეტი
8წთ
6.
მასწავებელი აძლევს
საშინაო დავალებას
პრეზენტაცია
მთელი კლასი
სახელმძღვანელო
2წთ
7
მასწავლებელი იძლევა განმავითარებელ შეფასებას
პრეზენტაცია
მთელი კლასი

2წთ

გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:მოსწავლე ამოიცნობს საკრავებს  სოლო ჟღერ
 ადობის დროს.განასხვავებს საკრავებს მასალის მიხედვით.
მასწავლებელი:ნონა ხავთასი


გაკვეთილის რეფლექსია


გაკვეთილის მიზნიდან გამომდინარე მოსწავლემ უნდა შეძლოს ერთმანრთისაგან განასხვავოს  ხალხური   მუსიკალური საკრავები. გაკვეთილი მიმდინარეობდა გეგმის მიედვით.ისტ-ის გამოყენება გაკვეთილზე ხელს უწყობს საგაკვეთილო პროცესს,ბავშვებისთვის უფრო საინტერესოა,ხელს უწყობს მასალის უკეთ დამახსოვრებას,ცოდნის განმტკიცებას  აღძრავს მოტივაციას.რაც გამოვიდა კიდეც.


მასწავლებელი: ნონა ხავთასი

2.    გამოყენე3ბული ელ.რესურსის ბმული                                                                                    hangebi.ge






No comments:

Post a Comment