პროექტი
პროექტის სახელწოდება:მუსიკა და სიტყვა
პროექტის მთავარი ოდეა:გავარკვიოთ რა კავშირი აქვს სიტყვას მუსიკასთან.კერძოდ,სონატასთან,ოპერასთან,სიმფონიასთან,ბალეტთან.
პროექტის აქტუალობა:გავიგოთ რა დატვირთვა აქვს ვოკალურ ნაწარმოებში ტექსტს.
ადამიანი ჩვეულებრივი სიტყვებით მეტყველებს,გამომსახველობის მიზნით ამაღლებს და ადაბლებს ტონს,აჩქარებს და ანელებს სამეტყველო ტემპს.სიტყვების საშუალებით გავიგებთ თუ რისი გადმოცემა სურს კომპოზიტორს მუსიკაში.
პროექტის მიზანი:მოსწავლემ აღიქვას მუსიკა,როგორც ინფორმაციას და კომუნიკაციის საშუალება.
შედეგი თვალსაჩინოა: თუ მოსწავლე საუბრობს იმის შესახებ თუ როგორ შეიძლება კონკრეტული მუსიკალური განწყობილების,ჩანაფიქრის გამოხატვა მუსიკალური
გამომსახველობის სხვადასხვა ხერხის საშუალებით.
მოსწავლეები იმუშავებენ წყვილებში მუსიკისა და სიტყვის კავშირზე.
პროექტი მოსწავლეებს აუმაღლებს ცნობიერების დონეს მუსიკაში.გაუვითარებს ლოგიკურ აზროვნებას.
მოსწავლეთა ასაკი: მე-7 კლასი
ვადები:31.10.2019წ----8.11.2019წ
მოსალოდნელი შედეგები,პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას;
1.მოსწავლეები შეისწავლიან კომპოზიტორების:შუმანის,შოპენის,გრიგის,მენდელსონის უსიტყვო სიმღერის წარმოშობას.
2.მოსწავლეები პარალელს გაავლებენ სიტყვიერ კავშირს მუსიკასთან მიმართებაში
3.მოსწავლეები გაიგებენ თუ რა როლი აქვს სიტყვას მუსიკაში.
პროექტისთვის საჭირო რესურსები:1.სახელმძღვანელო
2.კომპიუტერი ინტერნეტით
პროექტის მსვლელობა
აქტივობა 1. თემის გაცნობა.--------31.10.2019წ
აქტივობა 2.ნაწარმოების მოსმენა.მოკლე მიმოხილვა .მოსმენილის ანალიზი-4.11.2019წ
აქტივობა 3.პრეზენტაციის მომზადება----8.11.2019წ
აქტივობა 4.შეფასება
პროექტის რეფლექსია
ჩემი პრროექტის მიზანი იყო მოსწავლეებმა აღიქვან მუსიკის, როგორც ინფორმაციისა და კომუნიკაციის, საშუალება. მოსწავლეები საუბრრობს, თუ როგორ შეიძლება კონკრეტული მუსიკალური განწყობილების, კომპოზიტორის ჩანაფიქრის გამოატვა მუსიკალური გამომსახველობითი ხერრხებით. განვიხილეთ თუ მუსიკა როგორ შეიძლება დაკავშირებული იყოს ხელოვნების სხვა დარგებთან. გავაანალიზეთ რომ მუსიკა კავშირშია სიტყვასთან და პირიქით. პროექტი განვახორციელეთ გეგმის მიედვით. განვსაზღვრეთ შესრულების ვადა- 1 კვირა. გამოვიყენეთ ლიტერატურა და კომპიუტერული ტექნიკა, განვიხილეთ ცნობილი კომპოზიტორის გრიგის სანოტო მაგალითი. ბავშვებმა იმუშავეს დამოუკიდებლად,შედგა მოძიებული მასალების განხილვა და პრეზენტაცია აუდიტორიასთან. პრროექტებით სწავლება მოსწავლეებს უვითარებს დამოუკიდებელი მუშაობის უნარს, კრიტიკული აზროვნების, პრეზენტაციის, ურთიერთთანამშრომლობის უნარებს.
პროექტის ხელმძღვანელი: ნონა ხავთასი.
პროექტის სახელწოდება:მუსიკა და სიტყვა
პროექტის მთავარი ოდეა:გავარკვიოთ რა კავშირი აქვს სიტყვას მუსიკასთან.კერძოდ,სონატასთან,ოპერასთან,სიმფონიასთან,ბალეტთან.
პროექტის აქტუალობა:გავიგოთ რა დატვირთვა აქვს ვოკალურ ნაწარმოებში ტექსტს.
ადამიანი ჩვეულებრივი სიტყვებით მეტყველებს,გამომსახველობის მიზნით ამაღლებს და ადაბლებს ტონს,აჩქარებს და ანელებს სამეტყველო ტემპს.სიტყვების საშუალებით გავიგებთ თუ რისი გადმოცემა სურს კომპოზიტორს მუსიკაში.
პროექტის მიზანი:მოსწავლემ აღიქვას მუსიკა,როგორც ინფორმაციას და კომუნიკაციის საშუალება.
შედეგი თვალსაჩინოა: თუ მოსწავლე საუბრობს იმის შესახებ თუ როგორ შეიძლება კონკრეტული მუსიკალური განწყობილების,ჩანაფიქრის გამოხატვა მუსიკალური
გამომსახველობის სხვადასხვა ხერხის საშუალებით.
მოსწავლეები იმუშავებენ წყვილებში მუსიკისა და სიტყვის კავშირზე.
პროექტი მოსწავლეებს აუმაღლებს ცნობიერების დონეს მუსიკაში.გაუვითარებს ლოგიკურ აზროვნებას.
მოსწავლეთა ასაკი: მე-7 კლასი
ვადები:31.10.2019წ----8.11.2019წ
მოსალოდნელი შედეგები,პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას;
1.მოსწავლეები შეისწავლიან კომპოზიტორების:შუმანის,შოპენის,გრიგის,მენდელსონის უსიტყვო სიმღერის წარმოშობას.
2.მოსწავლეები პარალელს გაავლებენ სიტყვიერ კავშირს მუსიკასთან მიმართებაში
3.მოსწავლეები გაიგებენ თუ რა როლი აქვს სიტყვას მუსიკაში.
პროექტისთვის საჭირო რესურსები:1.სახელმძღვანელო
2.კომპიუტერი ინტერნეტით
პროექტის მსვლელობა
აქტივობა 1. თემის გაცნობა.--------31.10.2019წ
აქტივობა 2.ნაწარმოების მოსმენა.მოკლე მიმოხილვა .მოსმენილის ანალიზი-4.11.2019წ
აქტივობა 3.პრეზენტაციის მომზადება----8.11.2019წ
აქტივობა 4.შეფასება
პროექტის რეფლექსია
ჩემი პრროექტის მიზანი იყო მოსწავლეებმა აღიქვან მუსიკის, როგორც ინფორმაციისა და კომუნიკაციის, საშუალება. მოსწავლეები საუბრრობს, თუ როგორ შეიძლება კონკრეტული მუსიკალური განწყობილების, კომპოზიტორის ჩანაფიქრის გამოატვა მუსიკალური გამომსახველობითი ხერრხებით. განვიხილეთ თუ მუსიკა როგორ შეიძლება დაკავშირებული იყოს ხელოვნების სხვა დარგებთან. გავაანალიზეთ რომ მუსიკა კავშირშია სიტყვასთან და პირიქით. პროექტი განვახორციელეთ გეგმის მიედვით. განვსაზღვრეთ შესრულების ვადა- 1 კვირა. გამოვიყენეთ ლიტერატურა და კომპიუტერული ტექნიკა, განვიხილეთ ცნობილი კომპოზიტორის გრიგის სანოტო მაგალითი. ბავშვებმა იმუშავეს დამოუკიდებლად,შედგა მოძიებული მასალების განხილვა და პრეზენტაცია აუდიტორიასთან. პრროექტებით სწავლება მოსწავლეებს უვითარებს დამოუკიდებელი მუშაობის უნარს, კრიტიკული აზროვნების, პრეზენტაციის, ურთიერთთანამშრომლობის უნარებს.
პროექტის ხელმძღვანელი: ნონა ხავთასი.
No comments:
Post a Comment