გაკვეთილის
გეგმა ისტ-ის გამოყენებით
სახელი და გვარი მასწავლებლის:ნონა ხავთასი
საგანი:მუსიკა
პირადი ნომერი:33001013336
სწავლის საფეხური--მე-3კლასი
მოსწავლის რაოდენობა:-14
გაკვეთილის თემა:ხალხური,კლასიკური და საესტრადო საკრავები
გაკვეთილის მიზანი:მოსწავლემ უნდა შეძლოს სხვადასხვა
სტილის თუ ჟანრის მუსიკალური ნიმუშების,კომპოზიტორთა თუ შემსრულებელთა გახსენება,განსვავება-დიალოგის,მსჯელობის
პროცესში მუსიკალური ნაწარმოების ანალიზი,მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულებების გამოატვა.ისტ-ის
გამოყენებით მუსიკის მოსმენით გამოწვეული საკუთარი განწყობის გადმოცემა.
#
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული
მეთოდები
|
კლასის
ორგანიზების
ფორმა
|
სასწავლო რესურსი
|
დრო
|
1.
|
საორგანიზაციო საკითების მოგვარება.თემისა და მიზნის გაცნობა
|
პრეზენტაცია
|
მთელი კლა სი
|
დაფა.ჟურნალი
|
1წთ
|
2.
|
მასწავლებელი სვამს კითხვებს:
1.რა ვიცით ხალხური სიმღერისა და ანსამბლების შესახებ?
2.ხალხურ მუსიკაში რომელი საკრავებია გამოყენებული?
3.რა ვიცით კლასიკური მუსიკის შესახებ?
4.რომელ ინსტრუმენტებზე სრულდება ის?
5.როგორია საესტრადო მუსიკა?
6.რომელ კატეგორიის მუსიკას უსმენთ?
კომპიუტერით მოვასმენინებ ნაწყვეტებს სამივე ჟანრის მუსიკიდან და განასხვავებენ.
|
კითხვა-პასუი
|
მთელი კლასი
|
კომპიუტერი, დინამიკი
|
10წთ
|
3.
|
მასწავლებელი ხსნის აალ მასალას თან ასმენინებს შესაბამის მუსიკას და
უსნის შესაბამის საკრავებს და აჩვენებს ინტერნეტით
|
მოსმენა,პრეზაენტაცია
|
მთელიკლასი
|
კომპიუტერი,დინამიკები
|
20წთ
|
4.
|
მოსწავლეები თვითონ ნახულობენ ინტერნეტით შესაბამის მუსიკას.
|
ბუკებში
მუშაობა
|
ჯგუფებში
|
ბუკები
|
10წთ
|
5.
|
მასწავებელი აძლევს
საშინაო დავალებას
|
პრეზენტაცია
|
მთელი კლასი
|
სახელმძღვანელო
|
2წთ
|
6
|
მასწავლებელი იძლევა განმავითარებელ შეფასებას
|
პრეზენტაცია
|
მთელი კლასი
|
2წთ
|
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:მოსწავლე განასხვავებს
სხვადასვა ჟანრის მუსიკას და საკრავებს.
გაკვეთილის რეფლექსია
გაკვეთილის მიზანი იყო მოსწავლემ შეძლოს მუსიკალური ნაწარმოების ანალიზის,საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.განასხვავოს ხალხური,კლასიკური,საესტრადო მუსიკის საკრავები ისტ-ის გამოყენებით.
გაკვეთილი მიმდინარეობდა გეგმის მიხედვით.კომპიუტერის გამოყენებამ გაკვეთილზე ხელი შეუწყო მოტივაციის გაზრდას,მასალის ადვილად დამახსოვრებას,მოსწავლეების აქტიურად ჩართვას საგაკვეთილო პროცესში.მათ კომპიუტერით ნახეს ყველა საკრავი.
და შესაბამისი მუსიკის ნაწყვეტები.
მასწავლებელი:ნონა ხავთასი
2.გამოყენებული რესურსის ბმული:ka.wikipedia.org.ge
გაკვეთილის რეფლექსია
გაკვეთილის მიზანი იყო მოსწავლემ შეძლოს მუსიკალური ნაწარმოების ანალიზის,საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.განასხვავოს ხალხური,კლასიკური,საესტრადო მუსიკის საკრავები ისტ-ის გამოყენებით.
გაკვეთილი მიმდინარეობდა გეგმის მიხედვით.კომპიუტერის გამოყენებამ გაკვეთილზე ხელი შეუწყო მოტივაციის გაზრდას,მასალის ადვილად დამახსოვრებას,მოსწავლეების აქტიურად ჩართვას საგაკვეთილო პროცესში.მათ კომპიუტერით ნახეს ყველა საკრავი.
და შესაბამისი მუსიკის ნაწყვეტები.
მასწავლებელი:ნონა ხავთასი
2.გამოყენებული რესურსის ბმული:ka.wikipedia.org.ge
No comments:
Post a Comment